torsdag den 19. april 2007

rss-feeds

Så har jeg valgt Googles RSS-reader. Det var egentligt nemt nok, - men lidt abstrakt. Hvad er det lige der er det smarte ved det?
Jeg har det fint med at have foretrukne web-sider, - og kan også godt huske adresserne i hovedet hvis jeg skulle lande ved en fremmed maskine...
Men ok, - måske 'ser jeg lyset' i nær fremtid?

Jeg har indtil videre lavet RSS-abonnement på krimisiden, politiken indland, skive folkeblad og selvfølgelig københavns biblioteker.

Det var langt nemmere at søge i Google-readeren end at skulle finde RSS-linket på diverse sider.
Og så er det lige så nemt at opsige abonnementerne, - og det er måske også vigtigt at huske på, hvis jeg nu pludselig drukner i nyheder af forskellig art!

Ingen kommentarer:


Personale og børn i SR

Mary og Frederik med børn

Min dejlige kat Findus