onsdag den 23. maj 2007

Last.fm Metallica og andet "larm"....

Halleluja. Jeg kan varme op til Metallica-koncert i arbejdstiden.
Jeg har med hjælp fra Inge fået kreeret en playliste, - det gik der rigtig sport i.
Især fordi jeg bliver inspireret af hvad andre der kan lide samme musik som jeg selv også hører.
Bare ærgerligt at her ikke er et lydtæt kontor og medfølgende surroundsound-anlæg.
I hvert fald er der lyd i luften her i SR, - godt lånerne ikke kan se/høre os for så ville de da undre sig over diverse reglementer som er gældende her i huset.

Slut for nu. Axel Rose overdøver mine tanker.

1 kommentar:

Tage Sørensen sagde ...

Ja - det er rigtig skønt at man med god samvittighed kan lade sig forstyrre af alskens lyde for tiden! Vi sender en venlig tanke til Bibliotekernes ledelse...:-)


Personale og børn i SR

Mary og Frederik med børn

Min dejlige kat Findus