onsdag den 25. juli 2007

Afslutning

Jeg tror jeg er så færdig som jeg nogensinde bliver med 23 ting. Ikke at jeg ikke vil fortsætte med at lege, - men intensiteten vil nok ikke være den samme fremover.

Jeg synes det har været sjovt, - og jeg har bandet 23 ting langt væk.
Mine favoritter har nok været der hvor jeg kunne lege med min nyerhvervede mp3-spiller. Altså last-fm og podcasting. Derudover har det været fint at blive kastet ud i helt nye ting, - som måske ikke alle er lige relevante ? men jeg er jo ikke blevet dummere af dette forløb!

Det er gået op for mig at jeg er DÅRLIG til at sætte mig ned og gennemlæse forberedende text til de forskellige opgaver. Jeg fik læst måske halvdelen og så kastede jeg mig over opgaven i den tro at jeg vidste hvad jeg skulle..... Det gjorde jeg ikke.
Hvis der havde været mere tid ville det måske være anderledes?
Så har det irriteret mig at der er mange sproglige grænser i min omgang med de forskellige programmer. Langt de fleste beskrivelser har været på engelsk. Mange udtryk som jeg ikke forstod, - men forsøgte at gætte mig til (med vekslende held).

Slutkommentaren må være at jeg synes det har været sjovt at være med. Hvis der kommer et lignende forløb kan I regne med mig igen.

1 kommentar:

Bente Jensen sagde ...

Til lykke, du er færdig. Er det ikke herligt? Det er dejligt at du vil være med en anden gang på trods af at du har bandet en gang imellem. Det har jeg nu også:-), hvis det er nogen trøst.
Tak fordi du har gidet lege med os


Personale og børn i SR

Mary og Frederik med børn

Min dejlige kat Findus