torsdag den 19. juli 2007

Blogmusik.net

Hm. Det er ikke sådan når man skal samle op.
Nu klikker jeg ind på blogmusik.net og kan godt se at den ser meget mere overskuelig ud end LastFM. Jeg beslutter at logge på, men ved registreringen kommer systemet og siger at de kender min email, men at brugernavn og password er forkert!
ÅH NEJ. Så har jeg åbenbart været derinde før, - men med alle disse forskellige logins er denne smuttet for mig. Jeg kan ikke gætte hverken brugernavn eller password, og er dermed udelukket for øjeblikket.
Jeg vil dog prøve igen en anden gang, - måske kan jeg i et mindre frustreret øjeblik genkalde mig de ønskede oplysninger?

Jeg tror på at blogmusik er nemmere at gå til end LastFM. Men beviset må vente.

Ingen kommentarer:


Personale og børn i SR

Mary og Frederik med børn

Min dejlige kat Findus