tirsdag den 24. juli 2007

podcast

Det lykkedes at få pod'et et par programmer fra DR1. Jeg er vældigt tilfreds, - bare jeg nu også fremover kan huske hvordan man gør.

En af de ting jeg bemærker er den, at jeg i hvert fald ikke får opøvet rutine i ret meget.
For at lægge programmer ind på min mp3-spiller måtte jeg slette noget af den musik jeg med stor glæde har lyttet til for nylig. Jeg har slettet ting fra mp3'en før, - men jeg kunne ikke huske hvordan.... Så det har jeg brugt uforholdsmæssig meget tid på at finde ud af.

Da jeg først fandt ud af det der pod-casting var det egentligt meget nemt. Jeg har downloadet programmet Juice, - men jeg tror da ikke jeg brugte det til noget? Så det vil jeg afinstallere igen. Jeg kopierede jo bare 'pod-adressen' til ZENCastOrganizeren, og så gik resten nærmest af sig selv.

Jeg mærker at mit sprog udvikler sig, - i kedelig retning. Jeg forstår dårligt nok hvad jeg selv siger og tænker. Kan det blive til et problem?

Ingen kommentarer:


Personale og børn i SR

Mary og Frederik med børn

Min dejlige kat Findus