onsdag den 11. juli 2007

Google Docs

Efter ikke at have skænket 23ting mange tanker blev jeg i dag inviteret til at skrive med på en historie. Den var startet af Vera, som havde inviteret Inge med til at skrive, og hun inviterede så også mig med. Historien kan ses på Inges blog. http://ingen23nyeting.blogspot.com/

Det sjove var at vi alle tre sideløbende skrev på samme tekst, - hvilket i nogle tilfælde nok kan være smart.....

Vi brugte GoogleDocs.
Nedenstående indlæg om de to katte på bordet er også lavet i Google Docs. Fotoet var meget større (jo, det er rigtigt!), - men er automatisk blevet beskåret da jeg lagde det over i bloggen her.

Nok om det. Måske kommer jeg faktisk lidt videre med 23 ting i løbet af måneden?

Ingen kommentarer:


Personale og børn i SR

Mary og Frederik med børn

Min dejlige kat Findus